♥ 1 Januari 2011

Yes, nytt år, nya tag o nya utmaningar! har planerat en massa som jag skrev i förra inlägget tror jag det var =P haha! just nu så längtar jag tills jag fyller år! bara 30 dagar kvar tills jag blir 20...sen kan jag sj gå på systemet =D  YEJ ME! ÄNTLIGEN!  kan handla hur mkt jag vill utan att pappa ska klaga! fan va skönt!  men iaf! sitter o redigerar lite bilder som jag o Carro fotade igår, kusin var ju oxå med! lyssnar på lite jul musik med! bilderna kommer upp här senare idag iaf! orkar inte göra så mkt idag! kusinerna stack hem lite över 12 inatt o sen resten av gästerna stack 02.10 typ! då gick jag o la mig...inte alls trött egentligen..ville kolla på tv men där var det myrornas krig så den släcktes ganska snabbt igen! funderade på o jag skulle starta en film på datan men palla inte det heller så jag gick o la mig! somnade väl typ runt halv 4 o sov till halv 2! sen käka vi lite rester sen igår...skit gott hihi =P!  o nu sitter jag här o har så sjukt jävla tråkigt! vill spela WII men inte sj! vill in till Helsingborg o göra en massa med! ska se om jag får tag på Snuttefis senare idag eller imorron o höra när vi ska byta julklapparna! annars får vi höras imorron ju!


jag har inte kunnat skicka ett enda sms sen i förgår...SJUKT JÄVLA RETLIGT! fan va sur jag e! en snäll kille laddade på mitt kort med 250...4 dagar senare var dom pengarna slut! fattar inte vart dom tagit vägen, seriöst asså! men men...nu ska jag se om jag kan få ngn efterrätt fast pappa sticker ut med hund fan nu! HOPPAS!  sen ska jag faktiskt göra en ny blogg o pilla skit mkt på design koder osv o se om jag fårr rätt på möget! HOPPAS det med såklart!  nej gud nu blev det ett långt inlägg! tror jag avrundar här osså får det bli en massa bilder i nästa inlägg ist! dels sen lite innan jul, under julen, efter julen o nyår! får se vilken kombo det blir! ska bli kul att se! ska bara redigera bilderna först innan dom slängs upp här ju!


NEJ TACK FÖR MIG NU!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***